2018. augusztus 10., péntek

Spanyol ingatlan, nulla önerővel magyaroknak - Kéró Juci története

Levél a Kanári-szigetekről


Holasztok, először is kezdeném azzal, hogy hála a "jóságos" itteni magyaroknak, legutolsó posztom több mint 1600 ember olvasta :) Cseppet meglepődtem, így a szavam is elakadt a kedves kommentek  hallatán 😅😅😅😅  így nem írtam egy ideje. (Borzasztó mennyire érdek ember lesz kiköltözés után itt mindenki.......hogy ez a tény mennyire igaz azt Kéró Juci története is bizonyítja.)

Napokban elővették B.Judit dél-spanyolban tevékenykedő magyar hölgyeményt. A csapból is ez folyik Magyarországon.

B.Judit történetét és tevékenységéről szóló cikket itt találjátok: http://hvg.hu/gazdasag/20180807_spanyol_ingatlanok_kero_juci


B.Juditról immáron az is kiderült , hogy spanyolul sem beszél 😀😀 (A legutolsó az lesz, hogy nem is nő, hanem férfi.)

Hihetetlen emberi butaságról van itt szó. Anno az üdülési jog, nem volt becsapás? Azt mindenki elfeledte hirtelen? Nem lakás birtokba vételéről volt ott is szó??? Hazudtak ??? Jajj ne mááár ....

Szögezzük le , hogy ez nem új dolog. És ahelyett,  hogy a rádióban és TV-ben is folyamatosan csalásról beszélnek, lássuk mi is történt itt.

Rengeteg magyar ember álmodik arról, hogy kitörjön a szürke depis (komcsi) Kárpát-medencéből és napfényes tengerparton éljen, olyan KÉRÓ-ban, ami akár még pénzt is hoz neki.

Mikor a gazdasági világválság fénykorát élte a bedőlt hitelek miatt, Spanyolország is eléggé rottyon volt és sok sok ember veszítette el otthonát, úgy mint Magyarországon.

Miért jön "Kéró Juci" pont olyan hitellel elő, ami nulla önerővel "külföldieknek" nyújt szuper lehetőséget? Már megint kezdődik? Sosem lesz vége, és mindig lesz majd aki nem tud fizetni a banknak????

Nos, mikor kezdett itt az ország gatyába rázódni igenis szerintem volt aki kapott hitelt az elárverezett lakásokra magyarok közül is Spanyolországban.

Kéró Juci nem akart rosszat (hahahaaa) de magam is a Facebook csoportjának tagja voltam és volt egy pár ember aki hitelt kapott.

 (Ezúton szeretném felhívni a figyelmet hogy MINDEN EGYES MAGYAR NYELVŰ SPANYOLORSZÁGI FACEBOOK CSOPORTOT ANYAGI HASZONSZERZÉS CÉLJÁRA HOZTAK LÉTRE!!! Kivétel marhára nincsen....) Ne álmodozzunk kérem szépen....
Valaki NIE számot intéz horribilis áron, valaki céget alapít pénzért neked ha kéred, valaki magyar turistákat üdültet, holott szinte egyáltalán nincs Spanyoloszágban bejegyzett magyar turistákra szakosodott turizmussal kapcsolatos cég.... NINCSEN!!!


 Juci vérszemet kapott és azoknak is megelőlegezte a hitelt , akik teljesen biztosan már az első körben el lettek volna utasítva. Kéró Juci nem buta , ezt ő pontosan tudta, de bezsebelte az ügyintézési díjat.

Judit nem hülye, azért olvasgatva az oldalait természetesen kiderül, hogy jól beszél spanyolul és vágja az ügyintézés menetét, átlát a spanyol bürokratikus hálón, és nem ma kezdte Spanyol pályafutását.(Sosem ítélkezhetsz anélkül, hogy a másik oldalt meg ne hallgattad volna!!) 

Azok a buta emberek aki elhiszik hogy hitelt kapnak és pénzt adnak ki ilyesmire,  én szerintem megérdemlik azt hogy sosem látják viszont a pénzüket. (Most ezért ezer bocsi, de mikor olvasol egy álláshirdetést Magyarországon , hogy SVÁJCBA keresnek hosszú combú, vékony, dekoratív 18-25 éves lányokat apartmant takarítani 3000 EUR-s nettó  fizetésért , jelentkezni egész alakos képekkel lehet ..... akkor te azt elhiszed??? Megfelelés esetén azonnali munkábállás ---> vagyis munkába állítás😆😆😆😆 )



Mivel bankban dolgoztam jópár évig lakáshitel osztályon (aztán ingatlanoztam is hobbi szinten), és az én kezem alatt is megfordult jópár ezer hitelkérelem , akár külföldiek hitelkérelmeit  is beleértve , hát gyermekeim kösse fel a gatyáját mindenki aki hitelt szeretne. Általában a régi mondás mindig igaz: az kap hitelt akinek igazából nincsen rá szüksége és pont....Ez mindig így volt, mindig így marad.

Én voltam a leglelkiismeretesebb ingatlanos, költöztettem, autót rendeltem, pakoltam, takarítottam, velük sírtam, családokat hoztam össze, régi álmokat váltottam valóra, adótanácsadó voltam, szerződést írtam a két fél szjíze szerint, mindezt olyan gyorsasággal, hogy a megbízó köpni-nyelni nem tudott, és ennek köszönhetően a végefelé már csak ajánlásokkal dolgoztam :)

Azzal idéztük elő a válságot, hogy a konkurencia és a bankárok mohósága miatt lejjebb adtunk azokból a  feltételekből, amik egy hitelhez igenis kellenek!!! Elbagatelizáltuk a munkahely jövedelemigazolását egy röpke telefonnal....

Egy külföldinek Spanyolországban első körben NIE számmal és valamilyennemű előélettel kéne rendelkeznie, amúgy mégis mit fog vizsgálni a bank? Azt az egyetlen tényt, hogy te most itt akarsz lakni? Szép dolog ez is meg minden csak valamit előtte fel kéne mutatni 😌

Igenis kaphatott viszont magyar ember is Jucinál hitelt, viszont a turplisság az ott kezdődött amikor Juci nem vallotta be, hogy esélytelen a kérelmező beadványa, mégis belevágott anyagi haszonszerzés céljából az ügyintézői - tolmácsolási díjáért cserébe....

Most akkor kinek van igaza? A Bátonyterenyei kis falusi családnak akiknek élete megtakarítása ment rá Juci hülyeségére mert naiv balf**ok  voltak és elhitték a maszlagot???

Juci a hibás, mert vágja, hogy hülye is vagy és tuti perkálsz de még NIE számot sem fogsz kapni és elindítani sem lehet a kérelmet???

Nehéz megmondani.... Egy a biztos,  a spanyol is sunyi szemétláda ha arról van szó (függetlenül attól, hogy képzett, nem képzett, bankár vagy köztisztviselő vagy akárki 👹👹👺  )

Legyen szép napja mindenkinek :)


----------------LOVE & PEACE----------------


Nincsenek megjegyzések: