2020. március 18., szerda

Koronavírus Gran Canarián 4.napja a lakásban

Levél a Kanári-szigetekről

Holasztok!

Mióta kitört a III. világháború.... na jó,  ez így nem jó kezdés... szóval mióta van ez a nagy adag trágya amit a média áraszt,  és mindenki elhiszi,  hogy a mai világban félni kell egy láthatatlan ellenségtől ami kiirtja az emberiséget azóta nem is írtam semmit. Megdöbbentő hülyeségek keringenek az interneten és ezért nem büntetnek senkit!

 Nem akarok még egy okoskodással többet,  és még egy szemlélettel többet megosztani a világhálón, de a véleményem leírom.

Ugyanis én már beképzeltem a vírust magamnak , tüneteltem, elméletet gyártottam, hogy kinek a kije járt Olaszban és a lakótársam ismeri meg volt náluk és akkor jujjj, meg a német turisták is akikkel beszéltem a hotelben, akkor tuti azok voltak betegek.....

Fotó: Ayuntamiento de Mogán (a kedvenc strandom lezárva)


Utána beszéltem a családdal róla , kikészítettem a lakótársaimat , elképzeltem a kórházi kezelésem,  a lehetőségeimet egy kanári kórházban, sírtam a világ helyzete miatt, hogy meghalunk, elképzeltem a háziorvosom beöltözve,  tehát mindent mindent mindent... túlvagyok az egészen és úgy döntöttem megmaradok! Szeretnék továbbra is élni, arra jutottam pár napi töprengés után 😋 Viszont megkajáltam  a maszlagot, bevettem, elhittem a médiának a hatóságoknak,  hogy ez ilyen szupergyorsan terjedő láthatatlan valami,  amit szétterjesztettek a világban, mégsem kaptuk el, bár iszonyat gyorsan terjed és ottmarad minden felületen,  merthát nem mindenkit fertőz,  csak úgy találomra ugye... DE ÉRDEKES!!! (Ebola is itt volt pár éve mellettünk Afrikában, de sehova nem terjedt, senki nem vágta teli a közösségi médiát posztokkal meg űrruhás emberekkel, igazából senki nem is tudta, csak mi aggódtunk itt Afrika se***be, hogy majd átfujja nekünk a szél a Szaharából.)

Kép: borsod24.com


Úgy döntöttem ki akarok menni , még ha meg is kell indokolni . Úgy döntöttem nem akarok harmadik napja erős fejfájással kelni a bezártságtól , nem akarom az arcom eltakarni pár eurós maszkokkal , FRISS LEVEGŐRE VAN SZÜKSÉGEM, mert abba fogok belehalni, hogy manapság még levegőt se lehet venni! Ez az egy dolog van ingyen bassza meg , miért ne vehetnék tiszta levegőt magamhoz ??? (Ha már az óceánhoz nem mehetek???)

 Nézzük mi is okozta az én tüneteimet?  Napi 20 óra közösségi média, hírek, megosztások, űrruhába beöltözött emberek képei, olaszországi kórházi megosztások, lepukkant kórházak kívülről ugye (mert belül üres)  , forrás nélküli megosztások név nélküli betegekről maszkban felismerhetetlenül, "lélegeztetőn" emberek---- ami tulajdonképpen egy arcot eltakaró valami ----de orvosi műszerre nem hasonlít, ismeretlen orvosok tudálékoskodásai minden nyelven, határlezárások, légi-vizi és közúti korlátozások, és a személyes kedvencem a szakállas ismeretlen magyar "doki" (?) okoskodásai (inkább sarlatánnak mondanám azt a kigyúrt kecskeszakállú nagyokost).

 Ennyi idejük van az olasz orvosoknak videózni beöltözés nélkül? Tényleg ennyi idejük van az olasz és spanyol elfoglalt egészségügyi dolgozóknak posztolni videókat gyártani? Azt mondták fáradtak? Most akkor mi van?

 A jelenlegi állás szerint nagyon sok beteg van Spanyolországban (állítólag, de senki nem ismeri őket személyesen, neve egyiknek sincsen), Tenerifén egyre több,  csak az az érdekes, hogy személyesen senki nem ismer beteget, senkinek nem vitték el a szomszédját. Itt a szigeteken mindenki mindenkinek a rokona , de érdekes módon név szerint nem ismerünk beteget.

Olaszországi ismerősömet kérdeztem a karantén kellős közepéről hogy mizu , de szintén nem ismer beteget,  viszont  tud valakit aki lehet,  hogy megkapta,  mert állítólag elvitték ...

Sok ebben az állításban nekem:  a talán,  a ha , az esetleg, a nem biztos,és az  úgy gondolom.....

 Ha bárki is úgy gondolná, hogy egy vadonélő állat miatt betegedtünk meg,  akkor azt most gondoljuk végig, hogy pont a vadon élő állatok betegednek meg miattunk. Kiirtjuk az erdőket--- az állatok otthonait, szennyezzük a környezetet gyárkéményekkel (Kínában állandó szájmaszk, és állandó szmog) ,  a felesleges tömeggyártással felhalmozunk  (ami most ugye leállt), felesleges légi és vizi közlekezdéssel szennyezünk (mert akciós a wizzair jegy Olaszba, akkor menjünk... ugye???), mocskot és szemetet engedünk az óceánba, megeszünk mindent ami mozog és hagy ne soroljam.



Jelenlegi helyzet Gran Canaria déli részén: 


A mai nap éjféltől a kanári-szigetek légtere és kikötői le lesznek zárva. A mai nap minden turistát hazaszállítanak és felkészülnek a repterek,  a kikötők és a  hotelek bezárására.

 Én meg azt mondom mindenkinek, hogy ne olvasson hülye vészharang cikkeket (index, 24.hu, blikk a leggázabb kamugyár) , végre van egy kis idő beszélgetni a családdal, a lakótársakkal.


 Állítólag a Mercadonában egyenként lehet bemenni, kesztyűt adnak és bakker még egy képet is tudtak felrakni róla a világhálóra, már jó előre, hogy majd ez hogy fog működni a gyakorlatban ....

Ezzel szemben ma voltam vásárolni és egy aranyos néni mondta, hogy nyomjak egy kis olcsó kórházi kézfertőtlenítőt mielőtt bemegyek shoppingolni aztán ennyi (visszafele is kértem belőle , ha már ingyenes ugye akkor miért ne)

Előnyei a félelmünk forrásának 😷😷😷😷:

- nem szennyezzük a környezetet, mindenki hazamegy a búbánatosba (vagy ahol éppen él és egészségügyi ellátása biztosított )
- nincsenek füstölő gyárkémények, nem ömlik az óceánba a hotelekből a szennyvíz
- nem szemetelünk az utcán
- nem dobáljuk cigicsikkel teli a partokat
- nem zavarjuk a vízben élő állatokat

 Hát ha ilyen  a koronavírus, akkor ahogy jött úgy mehet is, és remélem ha megy,  akkor majd tiszta levegőt hagy maga után . Ne féljünk,  a vírus maga az ember,  ami az állatokra veszélyes és nem fordítva! Egyetlen egy dologtól fulladhatunk meg: ez pedig a saját szemetünk, és a telifüstölt levegőnk, vagy a szennyezett vizeink !!

 Nem hiszek el senkinek semmit, csak azt amit látok a saját szememmel. Nem olvasok közösségi médiát, nem nézek híreket! Megtanulok kötni , végignézem a Gyűrük urát kétszer és kitakarítom végre a szekrényem. Ha lehetne úgyis egy lakatlan szigeten élnék mint Tom Hanks  a filmben (aki állítólag szintén beteg) ... Egy színész aki vállalta a nevét a koronavírus betegséghez jujj! Hiszen ez a munkája, a színészet az élete ezért fizetik, nem is rosszul !  Szerintem!😊😊😊


----------------LOVE AND PEACE--------------




Nincsenek megjegyzések: